Loading icon

Polonya izlenimlerim

Şahsen, Polonya kelimenin en hoş anlamıyla beni şaşırttı. Şirin ve şirin kasabalar, çimenler, bulvarlar vb. ile beni etkiledi. Şehrin sokakları alışılmadık şekilde bakımlı. Her şey tertemiz.

Eski merkezler neredeyse muhteşem ve oyuncak gibi görünüyor .

Polonya'da oldukça fazla şehir gördüm, bu yüzden Polonya hakkındaki izlenimlerim oldukça objektif.

Polonya yolculuğumuz Przemysl'de başladı, sonra Rzeszow'u gördük, Krakow, Auschwitz, Varşova, Gdansk, Szczecin, Katowice.

Daha fazlasını görmek isterim, ancak imkansız her şeyi bir kerede halledin, birkaç gezi alacaktır.

Gezimizin oldukça çok yönlü olduğu ortaya çıktı…

Polonya mutfağıyla (zhurek) tanıştık ve bigos, ossypek ve Krakov sosisi, Polonya peynirleri ve güveçleri - ve lezzetli ve doyurucu ve yüksek kalorili). Son derece aktif, olaylı bir yolculukta tam olarak ihtiyaç duyulan şey budur.

Plajla mükemmel birleşen gezi tatili. Gdansk'ta yumuşak kumlara uzandık, Baltık Denizi'nin serinliğini denedik.

Eğlence için bir yer vardı.. . İstemeden Krakow'un ana meydanında bir tiyatro gösterisine katıldılar.

Varşova'da bir dans gösterisi izledik çeşmeler, “Kopernik” bilim merkezinde çok eğlendiler, “Piw Paw” barında neredeyse tüm bira isimlerini denediler, şehirde bisiklet sürdüler.

Hem yetişkinler hem de çocuklar için bir şeyler bulacak Copernicus Center'da yapın.

Auschwitz kurbanlarını andı.

Doğa yürüyüşleri için bir yer vardı. Vilanuve Sarayı'na yaptığım geziyle ilgili pek çok hoş hatıra bıraktım. Vilanavsky Sarayı'nı çevreleyen göletli bir park, tam olarak rahatlamak, günlük koşuşturmacadan uzaklaşmak için tam da ihtiyacınız olan şeydir.

Przemysl'de gizemli bir zindanı ziyaret ettik ve Schweik ile bir bankta oturan pipo müzesi.

Szczecin antik çağın güzelliğinden etkilendi mimarisi ve Katowice'nin gecenin ortasındaki yürüyüşü oldukça romantik çıktı.

Katowice Gecesi.

>Macerasız değildi ve tamamen hoş durumlar değildi. Peki ya onlarsız?! Onlar olmadan yolculuk oldukça sıkıcı olacak ve o kadar da ilginç olmayacak. Otobüsü kaçırdık ve tekrar bilet aldık, trenleri kalkıştan son saniyede yakaladık, bu anlamda kısa ve uzun mesafe koşularında olimpiyat standartlarını geçtik. Hatta bir keresinde apartman sahibi uyarmamıza rağmen geç giriş yapmadığı için sokakta kaldık. Şiddetli bir sağanak yağmura yakalandık ve neredeyse iliklerimize kadar sırılsıklam olduk. Tramvayımız rotayı takip etmek yerine depoya gitti ve kendimizi şehrin hiç bilmediğimiz, nasıl çıkacağımızın belli olmadığı bir yerde bulduk. Otomattan bilet alamadığımız için toplu taşımada tavşan gibi gittik. Birbirimizle kavga ettik, çıldırdık ve kaybolduk ve sonra sessizce, barışçıl bir şekilde birbirimize rehberlik etmek yerine, tamamen yabancı bir şehirde uzun süre birbirimizi aradık, bir adım geride kalmadık. bilinmeyen bir alanda kayboldu. Ne olmadı! Genel olarak bu geziyi çok beğendik, keşke daha çok olsa!